Sondaj de satisfacție a părinților privind calitatea educației din şcoală
Experiența subiectivă pe care o au elevii și profesorii în școală crește nivelul de implicare în activitățile de învățare și influențează pozitiv performanțele, fiind reduse problemele emoționale sau comportamentale. Se vor exersa activități în echipă, acțiuni colaborative în școală și în afara ei, dezvoltând un parteneriat real școală-familie-comunitate, în urma căruia elevul să devină mai motivat să învețe. Se vor accesa mai ales resursele digitale îmbinate cu elemente de lucru outdoor, aceste strategii contribuind la crearea unui climat caracterizat de siguranță emoțională și atmosferă de colaborare. Este relevantă pentru acest proiect și colaborarea dintre profesorii mentori și profesorii debutanți, cei în curs de obținere a gradelor didactice sau care au trecut de pe o specializare/ treaptă de învățământ, pe alta. Împărtășirea experiențelor de la clasă, proiectarea în echipă a unor strategii eficiente, legate de problematica tulburărilor de învățare sau comportamentale, interasistențele sunt activități colaborative care vor îmbunătăți climatul educațional. Ne propunem ca implicarea în activități de formare la nivel european să fie o strategie de suport academic, afectiv-motivațional, pentru cadrele didactice aflate în una dintre situațiile menționate.https://forms.gle/WJc9QYktsQUXioW28